3 tips til SEO

De rigtige ord

Når dine kunder søger, efter det de mangler på google, er det afgørende for din virksomhed, at du har brugt de rigtige ord, altså dem de selv ville bruge.

Husk altid sidetitler og metabeskrivelser, ALT-beskrivelser og Ankertekster.

I nogens øre lyder det som volapyk, men det er disse tekster, der gør, at google ved at det er dig, og det du tilbyder, som dine potentielle kunder leder efter.

Desuden afgør de “rigtige ord” også, hvor du organisk ligger på google, og dermed hvor nem du er at finde.

To karaktere, hvor den ene viser den anden en SEO-graf der er opadgående
En mand i jakkesæt, derholder et gennemsigtigt ur

Sæt tid af til den

Holder du din hjemmeside up to date, er der større sandsynlighed for, at du beholder din gode organiske placering. Friskt indhold gør dig kort og godt attraktiv.

Links

Links er det der forbinder hjemmesider. Bliver der linket til din hjemmeside fra relevante hjemmesider, kan det resultere i, at deres besøgende bliver til dine kunder.

Links fungerer som en anbefaling. Det er derfor også vigtigt, at det er relevante links, da linkbuilding er søgemaskineoptimerende, og fokus bør være på relevans, variation og kvalitet.

En kæde af jern - links