Kundecase med Erik Serup

Erik Serup driver 2 virksomheder. Den ene virksomhed Erik Serup, en virksomhed som rådgiver indenfor leder- og medarbejderudvikling og den anden virksomhed er vores børns højt elskede Sherif Haps, som laver musik til børn.

Nedenfor fortæller Erik om sin oplevelse med KOMO Tracking.

Fra markedsføring drevet af en mavefornemmelse til datadrevet markedsføring

"Jeg er overrasket over, hvor forkert min mavefornemmelse har været med hensyn til hvilke markedsføringstiltag, der har virket. Jeg troede f.eks. ikke at blogindlæg havde den store virkning på målgruppen, men KOMO Tracking viste at blogindlæg var det helt rigtige. Min målgruppe bruger tid på at læse mine blogindlæg og blogindlæg er derfor strategisk vigtige for mig i forhold til at styrke kendskabet til det, som jeg laver.

Indhent data og kontaktoplysninger på besøgende

Med KOMO Trackings B2B leadgenerator kan jeg se, hvilke virksomheder, der har været inde på min hjemmeside, hvilke sider de har besøgt, hvor lang tid de har kigget på siden samt fremgår deres kontaktoplysninger. Dermed har jeg fået direkte adgang til mine ønskekunder og det har været nemmere at skabe en konvertering, da jeg på forhånd ved, hvad de har været interesseret i via de data KOMO Tracking leverer.

Optimering af SEO og annoncer

Som enkeltmandsvirksomhed er der mange forskelligartede opgaver og det er ikke alle områder der kan klares til UG. Derfor er jeg glad for at KOMO Tracking kan levere et overblik over min SEO-optimering og mine annoncer. Dermed kan jeg hurtigt vurdere, om det er godt eller skidt.

Det fulde overblik over markedsføringstiltag

Jeg vil helt klart anbefale KOMO Tracking – det er alle pengene værd. Det har givet mig det fulde overblik over min markedsføring, så jeg har kunnet vurdere om mine markedsføringstiltag har præsteret som ønsket.

Det værktøj jeg er mest imponeret over, er B2B leadgeneratoren.

Jeg ved, at KOMO Tracking kan meget mere end jeg bruger det til og jeg kommer stille og roligt til at implementere flere af de super gode værktøjer. KOMO Tracking er heldigvis meget brugervenligt og det er derfor nemt at sætte sig ind i de forskellige værktøjer. "
- Erik Serup

Mulighederne med KOMO Tracking

KOMO Tracking giver store som små virksomheder et klart overblik over markedsføringen ved at identificere de virksomheder og offentlige institutioner, der besøger hjemmesiden.

Dataene præsenteres på en brugervenlig måde, så selv uden ekspertviden kan I træffe informerede beslutninger.

Med tilpassede rapporter kan I let dele relevante indsigter med nøglepersoner, hvilket optimerer jeres markedsføringsstrategi og øger effektiviteten i forretningen.

Med KOMO Tracking slipper I for at tage beslutninger som blot er baseret på mavefornemmelsen.

Kunne du tænke dig, at høre mere om KOMO Tracking, så kan du læse mere om værktøjet her eller kontakte os på telefon 7642 6040 eller mail produktion@komo.dk