Radioreklame

Du er her: :/Radioreklame
Radioreklame 2017-06-16T11:31:37+00:00

Hør eksempler her

Radioreklame

Hvorfor vælge Komo A|S Film & Lyd?

Vi har udviklet og produceret professionelle radioreklamer siden 1986. Vi er leverandør til en lang række radiostationer over hele landet.
Herudover er vi fast producent og booker for danske kædeforretninger og større virksomheder, som vil have sammenhæng i deres reklamelyd, uanset hvor det høres.
Komo A|S Film & Lyd råder over hele 3 professionelle lyd producere, som hver i sær har mange års erfaring i produktion af radioreklamer, og det er en af vores absolutte spids kompetencer.

Procedure:

Du begynder med at tale med en tekstforfatter, og sammen finder vi ordlyden på dit spot. Hvilket budskab skal du give, hvem er din målgruppe (både firmaets og radioens lyttere).
Når tekst og ide’ er på plads går jagten ind på den rigtige stemme. Her kan du selv være med til at bestemme, du kan høre alle mulighederne på www.komo.dk/speak
Producerne går herefter igang med selve produktionen. Der vælges evt. musikalsk underlægning fra vores kæmpe arkiv på www.unippm.dk, (Også her kan kunden selv lytte og vælge). Så finder vi de helt rigtige lydeffekter, eller optager dem selv. Når spottet er helt færdigt sendes det til godkendelse hos kunden og evt. tilretninger foretages.
Vi kan altså være med helt fra starten, eller når som helt i produktions fasen, afhængigt af ønsker og behov.

Butikskæder / Landsspots

Vi samarbejder med en række detailkæder om produktion af deres radioreklame. Det sker ud fra devisen om at virksomhedens lydlogo er lige så vigtigt som det trykte logo og den grafiske markedsføring. Med Komo A|S Film & Lyd som samarbejdspartner er du sikret ensartet lyd til alle dine butikker, over hele landet. Vi rådgiver også gerne om valg om stationer til afvikling for den enkelte butik/afdeling. Vi samarbejder både med reklamebureauer, kædekontorer og de enkelte butikker/forretninger.

Jobspot – Mangler du kvalificeret arbejdskraft?

I mange brancher er de kvalificerede medarbejdere allerede i job.
Det betyder, at du ikke kan få kontakt til dem via traditionelle jobannoncer i trykte medier og på nettet. De er ikke aktivt jobsøgende og ser derfor ikke opslagene.
Men de er derude!
Kunsten er at få dem gjort opmærksom på, at de har andre og måske bedre muligheder, end der hvor der er ansat nu.
Og det er har radioreklame kommer ind i billedet.
Så godt som ALLE lytter til radioen. I bilen, på arbejdspladsen, derhjemme.
Med et jobspot på den lokale radio får du skabt opmærksomhed om både din virksomhed og den ledige stilling.
Også overfor dem, der allerede er i job.