phishing-mails
mail svindel - falske kundeforespørgsler

Radio rykker!

Det er en af konklusionerne i den netop offentliggjorteMedieudviklingen 2024

For at kunne rådgive vores kunder ordentligt i medievalg, er det vigtigt at kende de opdaterede fakta.
Derfor er medieanalysen altid virkeligt interessant læsning for os i KOMO.

Analysen viser bl.a., at hele 85% af alle danskere lytter hører radio hver uge!
Du får altså høj dækning og endda til fornuftige mediepriser.

spot falske mails

Kim Thomassen

Projektleder, Lyd & Booking
26166040 / kim@komo.dk

mail svindel - falske kundeforespørgsler

Radio og digital markedsføring

Radio fungerer fint alene, men du får endnu mere effekt sammen med digitale strategier og øvrig markedsføring.

Mange virksomheder anvender radio til at drive trafik til deres hjemmesider, styrke brandgenkendelse eller understøtte sociale mediekampagner.

Ved at kombinere radio med digitale kanaler som sociale medier og søgeannoncering kan man forstærke budskabet og skabe endnu bedre resultater.

Det gælder også ved synergi til trykte annoncer, tv-reklamer, biografreklame mm.