Sociale Medier
Hvorfor skal du annoncere på SoMe?
Med annoncering på sociale medier, kan du målrette dit indhold, så det når ud til de modtagere du ønsker.
Dine annoncer vil blive vist på dine nuværende- og potentielle kunders sociale medier, uanset om de er en del af din virksomheds profil eller ej.
På den måde kan du få dit budskab ud til præcist dem du ønsker.
Målrettet markedsføring
Når du annoncerer på sociale medier, har du et væld af muligheder for at henvende dig til netop de personer der er interessante for din virksomhed.
Du kan vælge dine målgrupper ud fra flere forskellige variabler, som fx; køn, alder, placeringer, interesser, civilstand, og meget andet.
Dermed undgår du at betale for annoncering, som ikke rammer din virksomheds målgruppe.
Lasse Christensen
Online Chef
26548158 / lc@komo.dk
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os.
Flere forskellige platforme
De mest kendte platforme i forhold sociale medier, er Facebook og Instagram. Her får du mulighed for at ramme din målgruppe på stort set alle tidspunkter af døgnet.
Her har du igen alle muligheder for at foretage en præcis segmentering, og skabe relevant og effektiv markedsføring af din virksomhed.
Fra virksomhed til virksomhed
Som B2B-virksomhed har du også mulighed for annoncering på bl.a. LinkedIn.
Fordelen ved denne platform, er at brugerne som oftest benytter platformen i et forretningsmæssigt øjemed. Her er der et utal af muligheder for at henvende dig til personer baseret på deres jobtitel, geografi, virksomhedsstørrelse, virksomhedsøkonomi, og meget andet – hvilket giver en meget målrettet annoncering, og øger dine chancer for konvertering.