Nyhedsbrev
Sådan kan du bruge nyhedsbreve
Nyhedsbreve er et af de bedste værktøjer når du skal henvende dig direkte til dine nuværende- og potentielle kunder.
Opsætningen af nyhedsbreve kan tilpasses helt ned til den enkelte modtager, og indeholde præcist det du ønsker at kommunikere eller fremhæve overfor personen.
Så undgår du at spilde ressourcer på for bred markedsføring, og du opnår i stedet større målrettethed.
Skab relationer med nyhedsbreve
Der er mange forskellige typer indhold du kan vælge at bruge i dine nyhedsbreve. Uanset om det er salg, kendskab, eller noget helt tredje du vil have fokus på, så kan du personificere dine nyhedsbreve for at skabe høj relevans hos din modtager.
Du kan blandt andet inddrage modtagerens navn eller købshistorik i dine mails, hvilket kan give modtageren et indtryk af gensidig interesse.
Lasse Christensen
Online Chef
26548158 / lc@komo.dk
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os.