Bing Ads
Den oversete spiller
Bing Ads fungerer på mange måder ligesom Google Adwords, da det er betalt annoncering der fremgår efter søgninger, ligesom på Google.
Bing Ads - Mindre volumen men billigere
Bing er langt hen ad vejen en overset spiller i Skandinavien, da Google har mere end 95% markedsandel og mange virksomheder derfor kun bruger Google Adwords, men hvorfor ikke udnytte potentialet i de resterende markedsandele? Konkurrencen er samtidig lav, og derfor er klikpriserne også betydeligt billigere.
Dertil kommer at mange virksomheder og offentlige institutioner, kun har mulighed for at bruge Internet Explorer eller Edge browserne. Søgninger på disse browsere gennem URL/Adresse feltet i browseren, giver søgeresultatet i Bing. Det fungerer sådan, fordi det er Microsoft der ejer begge dele og derfor har knyttet det sammen.
Lasse Christensen
Online Chef
26548158 / lc@komo.dk
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os.
Hvordan kommer du igang?
Hos KOMO A/S har vi flere års erfaring med annoncering og markedsføring på Bing, og det er i samarbejde med dig, at vi fastlægger hvilke mål vi ønsker at opnå.
Du er mere end velkommen til at kontakte os, for at høre nærmere om mulighederne ved annoncering på søgemaskinen Bing.