Meta
Hvad er Meta?
- Meta består af Facebook og Instagram
- 91% af befolkningen er på some (2023).
- Mest brugte medie facebook 84%, INstagram (56%) (2023)
- Bruger er fra 16-74 år
- Kilde: https://www.dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/nyt/GetPdf.aspx?cid=46771
Hvorfor skal du annoncere på Meta?
- Stor målgruppe på Facebook og Instagram
- Mulighed for specifik segmentering (demografi, interesser, osv.)
- Forskellige præsentationsformer (billede- og video- karruselannoncer)
- Billig annoncering i forhold til andre medier
- Avanceret dataindsigt
- Mulighed for at planlægge annoncer i god tid
- LinkedIn kan grave endnu dybere og segmentere på eks. jobtitler
Lasse Christensen
Online Chef
26548158 / lc@komo.dk
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os.
Målrettet Markedsføring
- Segmentering i forhold til alder, køn, geografi, interesser
- Retargeting - nå de personer, som allerede har interageret med din hjemmeside
- Find målgrupper der ligner eksisterende kunder
Hvad koster det at annoncere på Meta?
- Et spørgsmål vi får ofte er, hvad koster det at annoncere på Meta?
- Det er svært at svare på, da der er mange variabler, der afgør, hvad det ender med at koste
- Man kan sige, at har du 300 kr. til at annoncere, så bruger Meta kun 300 kr.
Hvorfor vælge et bureau
- Mange års erfaring med annoncering - både opsætning og analyse
- overvågning af dine annoncer
- løbende tilpasning af annoncer
- Planlægning over en periode gennem et årshjul, så man som kunde kan læne sig tilbage, mens vi gør arbejdet. Vi kontakter dem ved behov.
- Opsætning af retargeting annoncer
- KOMO kan også lave de organiske opslag (de ikke betalte opslag)