Markedsføring i en krisetid
Lukket eller på vågeblus?
Er din markedsføring helt lukket ned eller på vågeblus?
For langt de fleste brancher er det en god idé at fortsætte en vis form for markedsføring, så brand, navn med mere ikke fortaber sig i glemslen hos forbrugerne.
I forbindelse med markedsføring i en krisetid, så er der 2 scenarier, man skal holde øje med:
1: Her og nu…
Benyt dig af de muligheder, der trods alt er for at holde gryden i kog.
Webbutikker kører derudaf med 120 i timen og mange har også valgt at lave levering eller click & collect løsninger, hvor kunden ikke behøver at komme ind i den fysiske butik.
Disse butikker skal naturligvis markedsføre sig mindst lige så meget, som vanligt.
Lasse Christensen
Online Chef
26548158 / lc@komo.dk
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os.
2: Klargøring til normale tilstande…
Vær klar med din kampagne og markedsføring så snart der åbnes igen.
Annoncerne skal være klar til launch på kort tid, så få produceret de trykte annoncer, radioreklamen, tv-spottet, SoMe Content osv.
Du skal være opmærksom på, at produktionsselskaberne får meget travlt, når der åbnes igen, og du risikerer derfor at skulle vente på din markedsføring, og det er der ingen, der har lyst til.
Når der åbnes, så skal vi afsted, med det samme!
Har du ikke mulighed for at sælge online, så sørg alligevel for at være synlig.
Krisen har kradset i næsten et år, og så længe må du ikke være væk fra offentligheden, uanset hvad!
Hjælp til markedsføring?
Har du brug for yderligere vejledning og hjælp til din markedsføring, så er du velkommen til at kontakte KOMO A/S på 96 42 60 40.
Du kan også vælge at kigge nærmere på KOMO's 3 hovedområder herunder:
Markedsføring i en krisetid
Vil du være klogere på markedsføring i en krisetid, så er der mere relevant læsning lige her:
https://bureaubiz.dk/naar-chokket-har-lagt-sig-skal-der-investeres-i-markedsfoering/