Ventemusik
Skal du bruge god ventemusik?
Ventemusik i høj kvalitet gør ventetiden mere behagelig for kunden og skaber samtidig et professionelt indtryk af din virksomhed, allerede inden samtalen starter. Den rette musik kan mindske frustrationer og få kunden til at føle sig taget godt imod.
Ved at vælge ventemusik, der passer til din virksomheds profil, skaber du en glidende overgang fra opkald til samtale og sikrer en positiv stemning, hvilket giver et stærkt udgangspunkt for en god kommunikation og en bedre kundeoplevelse.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med de systemer, vi kender, men alternativt kan man kontakte sin telefoniudbyder og få hjælp.
Afgiftsfri musik og priser
Vi tilbyder afgiftsfri melodier til telefonsystemer, der gør ventetiden mere behagelig og skaber et professionelt indtryk af din virksomhed allerede inden samtalen starter. Kvalitetsventemusik sikrer en glidende overgang fra opkald til samtale.
Pris for ventemusik
- 500 kr. + moms pr. melodi (med bestilt speak hos KOMO)
- 1.000 kr. + moms pr. melodi (kun musik)
Ingen løbende udgifter – du betaler én gang og kan bruge musikken frit i dit telefonsystem.Klik her for at lytte og vælge din melodi.
Infospeaks og reklamespeaks
Ventetiden i telefonkøen kan bruges til at informere om nyheder, produkter og tilbud.
Vi tilbyder tekstarbejde og professionel speak til infospeaks og reklamespeaks. På den måde kan du udnytte ventetiden som en effektiv kommunikationskanal, mens den rigtige ventemusik sikrer, at kunden forbliver positiv og får en glidende overgang til samtalen.
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os.
Lydformater og integration
Vores "music-on-hold" melodier leveres i et format, der er kompatibelt med de fleste telefonsystemer og IVR-løsninger. Almindelig lyd går fra 16Hz til 20kHz, men telefonen gengiver kun ca. 300Hz til 3kHz, hvilket kan få dybe og lyse frekvenser til at lyde dårligt.
Telefonens højttalere er optimeret til stemmegengivelse, men med justeringer i instrumentering, mix og mastering kan vi forbedre kvaliteten markant. Dit teleselskab kan hjælpe med opsætningen, og mange teleselskaber har nemme plug'n'play-løsninger.
Hvad er Ventemusik?
Når kunder ringer til dit hovednummer og skal vente lidt eller er under omstilling, så er det god stil at give dem lidt dejlig musik i røret imens de venter.
I vores produktioner af ventemusik lægger vi vægt på, at musikken skal være rolig, afbalanceret og afstressende. Det skader heller ikke, at man hurtigt afkoder melodien, så man kan nynne lidt med undervejs.
Vi sørger også for at bruge instrumenter der ikke ”skriger” til lytterne i telefonen. Det betyder, at vi forsøger at undgå de høje frekvenser, som typisk lyder skingert i en telefon.
Kort sagt: Vi ændrer oplevelsen fra ventetoner til ventemusik.
Hvordan får jeg ventemusik på telefonen?
Der er ca. lige så mange systemer, som der er udbydere.
Derfor er det også umuligt for os at forklare, hvordan man rent praktisk får musikken lagt på lige nøjagtigt dit system.
Typisk er det dog ret nemt, og de fleste selskaber har enten en vejledning eller en tutorial video, som man kan blive klogere af.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med de systemer, vi kender, men alternativt kan man kontakte sin telefoniudbyder og få hjælp.
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os.