Om LinkedIn?
- Verdens største faglige netværk
- Hvad kan man eks. bruge linkedin til som virksomhed?
- Skabe salg
- Øge kundeloyaliteten og skabe relationer
- Employer branding
- Henvende sig til beslutningstagere i virksomheder
- Bruger er fra 16-74 år
- Kilde: https://www.dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/nyt/GetPdf.aspx?cid=46771
Hvorfor skal du annoncere på LinkedIn?
- Dybdegående segmentering
- Køn, alder, uddanneslessted, ancinittet, jobtitel, jobfuntion, virksomhedsstørrelse, virksomhedsbranche, geografi, osv.
- retargeting: nå de personer, der allerede har interageret med din side
Lasse Christensen
Online Chef
26548158 / lc@komo.dk
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os.
Målrettet Markedsføring
- 2
Hvad koster det at annoncere på LinkedIn?
- Et spørgsmål vi får ofte er, hvad koster det at annoncere på LinkedIn
- LinkedIn er generelt dyrere end Meta.
- Man skal regne med at bruge 70 kr. pr. dag på platformen
Hvorfor vælge et bureau
- Mange års erfaring med annoncering - både opsætning og analyse
- overvågning af dine annoncer
- løbende tilpasning af annoncer
- Planlægning over en periode gennem et årshjul, så man som kunde kan læne sig tilbage, mens vi gør arbejdet. Vi kontakter dem ved behov.
- Opsætning af retargeting annoncer
- KOMO kan også lave de organiske opslag (de ikke betalte opslag)