Display Annoncering

Display annoncering

Attraktive annoncer på Displaynetværket

Display annoncering på Googles displaynetværk giver dig mulighed for at målrette dine annoncer mod mere end 1 million websites.
Du kan både bruge tekst, billed og video annoncer, og målrette kampagner mod websites der er relevante for netop din virksomhed.

Annoncering på displaynetværket kan være en super god måde at booste en speciel kampagne med fængende billed- og vidoeannoncer, og det er en effektiv måde at engagere brugerne og opbygge brand awareness.

Derudover har du mulighed for at nå ud til nye potentielle kunder, og ramme dem på andre tidspunkter i købcyklussen end med de traditionelle kampagner på søgenetværket, da de endnu ikke har lavet en proaktiv søgning efter dit produkt/service.
Derfor er det afgørende, at gøre brug af de forskellige kreative muligheder med billed- og videoannoncer, som annoncering på displaynetværket giver.

Fordele ved brug af Display Annoncering:

  • Engager brugeren med brug af visuelle billed- og videoannoncer.
  • Målret dine kampagner efter interesser, emner og essentielle søgeord.
  • Målret dine kampagner geografisk, demografisk og tidsbestemt.
  • Udvælg specifikke websites hvor du gerne vil annoncere.
  • Mulighed for at skabe brand awareness og opbygge kunde loyalitet.
  • Mulighed for at ramme kunderne på forskellige stadier i købscyklussen.

Hvordan kan vi hjælpe dig ?

Hos KOMO A/S er vi eksperter i displayannoncering. Vi er certificerede i annoncering på displaynetværket via Google, og vi står klar med vores viden og erfaring til at hjælpe dig med at komme godt i gang, og udnytte de ovenstående fordele ved displaynetværket.
Derfor er det også i samarbejde med dig og dine forventninger, at vi fastlægger hvilken strategi og hvilke mål vi ønsker at opnå med annonceringen.

Derudover følger vi løbende dine kampagners performance i forhold til de mål vi i fællesskab har sat os, og udarbejder i den sammenhæng rapporter, hvor vi forklarer og følger op på de data vi får ind.

På den måde får du fuld overblik og gennemsigtighed over, hvordan både kampagner og enkelte annoncer klarer sig.

Kontakt os